2015. dec 03.

9 hónapos

írta: Gürtlerné Görgics Krisztina
9 hónapos

     Lili belehúzott a fognövesztésbe, tegnap kibújt a 6. foga! Sok anyukától azt hallom, hogy aznap este amikor kibújik a fogacska, nem alszanak. Nálunk ez máshogy van, most is egyben tudtunk 3 órát aludni. Ez elég ritka mostanában, és ilyenkor örülök, hogy Lili is tud rendesen pihenni és nem ébreszti fel semmi a pocakján kívül, de ha az ember hozzászokik az óránkénti keléshez, akkor a 3 órás kelés után túlpihentnek érezheti magát :P Mi lesz, ha hirtelen végigalussza az éjszakát? Másnap átmegyek zombi üzemmódba? :)

     Nagyon büszke vagyok rá, mert amellett, hogy már 6 foga van, mászik!!! Annyi minden történik vele mostanában, hogy alig tudom követni az eseményeket... Ráadásul gyorsan mászik, de azért még le tud bukni. Nyitva hagytam a babarács ajtaját, és kiszaladtam. Tudja, hogy nem jöhet ki (ezért is van ott a rács), de mindig bepróbálkozik. Most is így volt, azzal a különbséggel, hogy amint meghallotta, hogy jövök vissza, villámgyorsan megfordult, és mászott vissza. Túlságosan okos... És még mindig tud az eddigieknél is huncutabb lenni, én pedig még mindig egyre jobban szeretem :) Nem olyan bújós, inkább örökmozgó. Ébredés után néhány másodperc erejéig megengedi, hogy megszeretgessem, de aztán felfedez valamit magának, amihez rögtön, de azonnal! hozzá kell jutnia, mert neki fontos és sürgős játszhatnéka van.

     És csak nő és nő és nő... Már 8100 g, amit a derekam meg is érez, ezért néha be kell iktatnom egy kis tornázást (persze nem viszem túlzásba :P ), amibe persze őt is bevonom, sőt! Ő a segédem. Meg persze a kritikusom, ugyanis szemrebbenés nélkül kinevet, bármikor amikor ő úgy érzi. :)

     Egyre nyitottabb az idegenek felé is. Eddig mindig sírva hoztam ki egészséges tanácsadásról (jó, szuri is volt...), de volt, amikor az egészet végigsírta. Most viszont csak a spatulával nem volt kibékülve amikor a doktornő a szájába mert nézni, és ennek hangot is adott, de aztán megnyugodott, mert gyorsan meg kellett szerezni a sztetoszkópot. Pont az maradna ki?!



Karácsony

Furcsa, hogy tavaly ilyenkor még pocakosan vártam, most pedig már igazi családként ünnepelhetünk. Igaz, a karácsonyfa helye még nincs meg, de biztos, hogy hoz azt is a Jézuska. Amivel még hadilábon állok, az az ajándékok... Eddig mindig csináltam valamit, de most semmi ötletem. Ha lenne, akkor sem biztos, hogy Lili adna időt rá... Pedig jó lenne valami olyat adni, amit én készítek, remélem azért sikerül. Az ajándékvásárlást pedig nagyon utálom. Olyan, mintha elnyomná az ünnepet az, hogy azon rágódok, hogy kinek mit vegyek. És személytelen is. Valahogy frusztrál ez a karácsonyban. Persze ez nem igaz a gyerekekre, nekik azért nem baj, ha hoz néhány dolgot a Jézuska.

Nagyon várom, hogy láthassam Lili arcát, amikor meglátja a karácsonyfát! Vasárnap díszítettünk, de az nem nagyon érdekelte, viszont remélem a karácsonyfa tetszeni fog neki :) És persze az első családi karácsonyunkat is várom. Jobban izgulok, mint gyerekkoromban :P

 

Szólj hozzá