2015. jún 01.

Gyereknap, házassági évforduló

írta: Gürtlerné Görgics Krisztina
Gyereknap, házassági évforduló

 

     Az első gyereknap az első házassági évfordulónkra esett. :) Úgy volt, hogy délelőtt Városligetbe megyünk 3-an, aztán hazajövünk, és délutánra Iván tervezett valamit, amihez megkértük a Nagymamát, hogy vigyázzon Lilire.

Mivel ilyen csodás időnk volt délelőtt, sehova se mentünk... Így a gyereknapból semmi nem lett, bár abban egyetértünk Ivánnal, hogy minden nap gyereknap. :) Azzal is vígasztalom magam, hogy Lili valószínűleg végigaludta volna az egészet a kendőben, és hogy nem biztos, hogy érdekelte volna a Városliget és a nyüzsi. Azért szombaton kapott ajándékot, Ivántól egy ugatós kutyát, aminek egyébként zölden világít a szeme, és az aljára az van írva, hogy macska :) Lilinek mindenesetre tetszik, ahogy egy hangos kis izé mászkál :) Nagymamától pedig naptejet, mert hát itt a nyár, és egy nagyon színes képet, amit szintén jól megnézett magának.

     2-kor elindultunk, Nagymama pedig feljött Lilihez, hogy vigyázzanak egymásra :) Mivel még Ivánon kívül senkivel sem maradt egyedül; és mert eddig úgy vettem észre, hogy ha felébred és nem Iván vagy én veszem fel, akkor nagyon nagy sírásba kezd, féltem itthon hagyni. Attól nem, hogy Marina tud-e rá vigyázni, hanem hogy Lili hogy viseli (na meg én...). Elmentünk Ivánnal ebédelni, és jól éreztük magunkat. Persze a fejemben ott motoszkált, hogy "Mi van Lilivel", de tényleg jó volt kettesben lenni, mégha csak 2 órára is. Mikor hazajöttünk, Lili szinte nem is foglalkozott velünk, fel sem tűnt neki, hogy elmentünk :P Nagymamára vígan mosolygott, engem meg csak nézett, hogy mi a fenének örülök ennyire neki :) Teljesen jól elvoltak, szerintem én rosszabbul viseltem, mint Lili :P

     Ja, és reggel nem találtam Ivánt... Mikor felébredtem, kimentem, hátha ott van, de nem volt sehol. Már épp készültem lemenni, hátha ott van, amikor jött fel egy csokor rózsával :) Persze nem örült neki, hogy már fent vagyok (ha rajtam múlt volna nem is ébredtem volna fel...), de én nagyon örültem neki :) Ő virággal és ebéddel készült, én meg csináltam egy fehércsokis tortát. Jó nap volt, még ha a délelőtt nem is úgy sikerült, ahogy szerettük volna.

 11312671_840396072697817_4256084809956865981_o.jpg

Szólj hozzá