2014. dec 28.

Karácsony :)

írta: Gürtlerné Görgics Krisztina
Karácsony :)

     Véget ért az utolsó karácsony is, amit kettesben tölthettünk Ivánnal. Jövő ilyenkor már a Picilánnyal leszünk. :) Nem izgultam annyira, és jobban is sikerült szerintem, mint a tavalyi, de azt nem tudnám megmondani, miért. Persze az utolsó pillanatban felhúztam magam mindenfélén, de azt leszámítva nyugodt voltam. Mindenkinek csináltam papírkosarat (úgy láttam tettszett nekik), és levendulás illatpárnát, és a kosárkába pakoltuk az ajándékokat. Mi pedig megint sokmindent kaptunk: pokróc, lámpa, képkeret (ez nagyon tutti :) ), tusfürdők, gyertya, naptár, stb. Iván pedig meglepett egy fényképezőgéppel, aminek örülök, de azért kicsit ki is kapott (tényleg kicsit). Nem akartam, hogy sokat költsön, de ez lett a vége :P Azért örülök is neki, nagyon is. Egyébként is tervben volt, hogy majd veszünk, mert telefonnal nem a legjobb fényképezni, és ha megszületik a kis hercegnőnk, szeretnénk jó sok jó képet róla :) Így már lesz, legalábbis ha megtanulom végre rendesen beállítani. :P 25-én Ancsiék jöttek, jó volt, hogy végre el tudtak jönni, és szerintem a hangulat is jó volt.

     26-án pedig anyuék jöttek hozzánk, csináltam halászlét és töltött káposztát, és mivel az utolsó pillanatban kiderült, hogy a fél család nem szereti a töltött káposztát, fasírtot is csináltam krumplival. Kaja az még maradt sok, de így sem éheztek szerencsére. Eri pedig hozott egy csomó sütit, még mindig van belőle, a karácsony kemény munka a gyomornak :) Jó volt végre velük lenni, Szilviéket az esküvőn láttam utoljára, ami több mint fél éve volt. A kis törpék pedig édesek voltak, Edina már nem félénk, hanem közvetlen volt és dumazsák, Jocó pedig amilyen szokott lenni, kis aktív manó :) Hiányoztak már nagyon, jó lenne többet velük lenni, de ez sajnos nem olyan egyszerű. De, ha a pici megszületik, remélem eljönnek megnézni a kis hercegnőt. :) És kaptunk egy csomó ruhát és mindenféle babaholmit és én is sokmindent kaptam, ami majd kelleni fog szülés után.

     Iván pedig sikeresen megbetegedett. 24-én kezdődött, azt hittem, csak sokat evett és ez tett be neki, de sajnos nem így van. Tegnap elment dolgozni, de hamarabb hazajött, mert ott is rosszul lett, ma meg már be se ment, nem lett volna értelme, így nem is tudna rendesen dolgozni, arról nem beszélve, hogy elég hosszú napja lenne. De holnap elzavarom a dokihoz, és majd meglátjuk, mi baja. Nem ő az egyetlen, aki így rosszul lett, többen is hazakéreckedtek, szóval szerintem valami járvány lesz a ludas, de nem vagyok doki :P

     A lényeg, hogy szép és nyugodt karácsonyunk volt. Mára már a hó is leesett, aminek én nagyon örülök, imádom a havat. Az persze jobb lett volna, ha egész karácsonykor lett volna hó (persze csak annyi, hogy közlekedni lehessen), de nem vagyok azért annyira telhetetlen, így is jó :) Ha havazik, úgy érzem magam, mint egy gyerek, tegnap is úgy örültem, legszívesebben este 11 után is kimentem volna :D Ja, és persze igazi laikusként megpróbáltam lefényképezni, hát az eredményről ne is beszéljünk :P Dehát, gyakorlat teszi a mestert :D

 

Szólj hozzá